Παππάς Ανδρέας

Παππάς Ανδρέας
Ο Ανδρέας Παππάς γεννήθηκε το 1950 στην Πάτρα και από το 1969 ασχολείται επαγγελματικά με τη μετάφραση και την επιμέλεια κειμένων. Από το 1977 ως το 1993 διατέλεσε συνιδιοκτήτης και διευθυντής των εκδόσεων "Υποδομή". Ως επιμελητής εκδόσεων, editor και μεταφραστής έχει συνεργαστεί με φορείς όπως το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Φεστιβάλ Αθηνών, το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης (ΜΙΕΤ), το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ), καθώς και με αρκετούς εκδοτικούς οίκους (Αγρα, Αδάμ, Γνώση, Καστανιώτης, Κριτική, Νεφέλη, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, Σαβάλλας, Σμίλη, κ.ά.). Το 1999 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις "Υποδομή" το βιβλίο του "Μεταξύ Γουτεμβέργιου και Μαρξ: 30 χρόνια με μοβ μαρκαδόρο και μολύβι 4Β". Από το 2001 διδάσκει μετάφραση κειμένων Ιστορίας, Ιστορίας του Πολιτισμού και Ιστορίας της Τέχνης στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Μετάφρασης (ΕΚΕΜΕΛ) και από το 2002 γράφει στο ένθετο "Βιβλία" της εφημερίδας "Το Βήμα της Κυριακής".
Βιβλιογραφία
Γλωσσίδια: Κείμενα για τη γλώσσα και όχι μόνο
Στις ρίζες του εθνολαϊκισμού
Υπο-γλώσσια
Υπο-γλώσσια Β
Μεταξύ Γουτεμβέργιου και Μαρξ
Συμμετοχή
Ο φάρος του Στάλινγκραντ
Κολυμπώντας στη λιμνούλα υπό βροχήν
Το μικρό βιβλίο της τέχνης
Η πιο μικρή ιστορία της Ελλάδας
Μια σύντομη ιστορία του Α Παγκοσμίου Πολέμου
Ένας σχεδόν τέλειος ένοχος
Μια σύντομη ιστορία του πολέμου
Ναι στη ζωή
Αλέξης. Η χαριστική βολή.
Χιροσίμα 1945
Η αυτοκτονία της Γερμανίας
1984
Περπατώντας με τους φιλοσόφους
Καπιτέν
Μαρία Κάλλας: Γράμματα και αναμνήσεις
Το μέλλον αρχίζει εδώ και τώρα
Μαθήματα για τη ρωσική λογοτεχνία
Τέχνη και ψευδαίσθηση
Ο δρόμος προς την ανελευθερία: Ρωσία, Ευρώπη, Αμερική
Πώς πεθαίνουν οι δημοκρατίες
Γιαννούλης Χαλεπάς
Οι θρησκείες, ο λόγος, η βία
Γεύμα στα οδοφράγματα
Το κομμουνιστικό μανιφέστο
Μικρή Ιστορία της Ρωσικής Επανάστασης
Βυζαντινός Πολιτισμός
Αιχμάλωτη Σκέψη
Για τον εθνικισμό και άλλα δοκίμια
Στο καφέ των Υπαρξιστών
Υπερρεαλισμός και Η δημιουργία της ιστορίας
Βία και Ισλάμ
Τι να κάνουμε;
Καστοριάδης
Τι είναι ιστορία;
Το Μηδέν και το Άπειρο
Το δίκτυο μουσείων του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς
Οι κιβδηλοποιοί
Ξαναδιαβάζοντας το Ελληνικό Παράδοξο
Τι είναι αυτό που το λένε τέχνη
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς
Η ζωή που ονειρεύτηκε ο Ερνέστο Γκ.
De profundis
Έρωτας και φιλία
Έμμα
Μπωντλαίρ, Βερλαίν , Ρεμπώ: Τρεις μητέρες, τρεις γιοι
Σεξουαλικότητα, έρωτας και οικογένεια
Από την Αναγέννηση στην αμερικανική επανάσταση
1848 η επανάσταση στη Γαλλία ή η μαθητεία στη δημοκρατία
Το Παλαιό Καθεστώς και η Επανάσταση
Βικτώρ Βαζαρελί
Ελβετία
Ποια Ευρώπη;
Καντίνσκι
Κλέε
Καραβάτζιο
Μαρκ Σαγκάλ
Η Παναγία των Παρισίων
Κόκκινη Ακρόπολη, μαύρος τρόμος
Σαλβαδόρ Νταλί
Πίτερ Μπρέγκελ
Ο δρόμος προς την Ολυμπία
Μιχαήλ Αγγελος
Πικάσο Πάμπλο
Κλιμτ Γκουστάφ
Φράνσις Μπέικον
Αμεντέο Μοντιλιάνι
Μπαλτάσαρ Κλοσόφσκι ντε Ρολά Μπαλτύς
Ιερώνυμος Μπος
Έντουαρντ Χόπερ
Ρενέ Μαγκρίτ
Βίνσεντ Βαν Γκογκ
Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Ωγκύστ Ροντέν
Έντβαρντ Μουνκ
Χοάν Μιρό
Φερνάντο Μποτέρο
Δωδεκάνησα
Έννοιες της μοντέρνας τέχνης
Επτάνησα
Ήπειρος
Ο μέγας θεός Παν
Μήτηρ Θεού
Σκιαί ερριμέναι
Εμπειρία ή ερμηνεία: Το δίλημμα των μουσείων μοντέρνας τέχνης
Μελέτες ιστορίας της τέχνης
Ιστορία της Τέχνης (επίτομο)
Η τέχνη την εποχή  της διακύβευσης και άλλα δοκίμια
Αλλαγές στον βυζαντινό πολιτισμό κατά τον 11ο και τον 12ο αιώνα
Η τέχνη της Αναγέννησης
Βυζαντινή τέχνη
Μιχαήλ Αγγελος
Λεξικό Εικαστικών Τεχνών
Ιστορία της αρχιτεκτονικής
© 2024 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^