Καψάλης Αχιλλέας Γ.

Καψάλης Αχιλλέας Γ.
Ο Αχιλλέας Γ. Καψάλης είναι Καθηγητής στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και Διδακτικής.
Βιβλιογραφία
Θεωρία του σχολείου
Σκλάταινα (Ρίζωμα) Τρικάλων: 200 χρόνια εκπαιδευτικής ιστορίας
Σκλάταινα Τρικάλων
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Μαθηματικά Α´ δημοτικού
Μαθηματικά Α´ δημοτικού
Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
Παιδαγωγική Ψυχολογία (δ έκδοση)
Σύγχρονη Διδακτική
Σχολικά εγχειρίδια
Αξιολόγηση και βαθμολογία στο δημοτικό σχολείο
Συμμετοχή
Η παιδαγωγική του γραμματισμού με βάση τα κειμενικά είδη
Διαπροσωπικές σχέσεις διευθυντή και εκπαιδευτικών και θεωρίες διοίκησης
Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Πάολο Φρέιρε 1921-1997
Παιδαγωγική και εκπαίδευση σήμερα
Ο Αλέξανδρος Δελμούζος και η σχολική πράξη
Η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού
Φεμινιστική παιδαγωγική
Η κοινοτική διάσταση στην εκπαίδευση
Σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ιστορίας
Επαγγελματισμός στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση
Η διαπολιτισμική διάσταση στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών
Η επικοινωνιακή προσέγγιση στα εγχειρίδια της αγγλικής γλώσσας του ελληνικού δημοτικού σχολείου
Οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Ανθρωπιστική παιδεία και τεχνική εκπαίδευση
Η εικόνα των Ελλήνων στα αναγνωστικά του δημοτικού σχολείου της Τουρκίας
Η διοίκηση του σχολείου και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
Σχολική παιδαγωγική
Κράτος πρόνοιας και εκπαίδευση στην Ελλάδα 1974-1997
Εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη
Ο ρόλος του προϊσταμένου διεύθυνσης και γραφείου εκπαίδευσης
Ανάπτυξη και αξιολόγηση των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών ενηλίκων
Δημιουργικότητα και σχολικές επιδόσεις μαθητών γυμνασίου
Ιστορία και γεωγραφία στην πρώτη σχολική ηλικία
Ιστορική αναδρομή της εικονογράφησης των παιδικών και σχολικών βιβλίων
Η αξιολόγηση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα
Η εικόνα του
Η φυσική αγωγή στην ελληνική μέση εκπαίδευση 1862-1990 και ιδρύματα εκπαίδευσης γυμναστών 1882-1982
Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος
Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία
Η διδασκαλία της ιστορίας στο γυμνάσιο και το λύκειο
Γλωσσικές προκαταλήψεις εκπαιδευτικών
Εμπειρίες και απόψεις μαθητών και φοιτητών σχετικές με το μάθημα της ιστορίας
Προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος
Παρατήρηση διδασκαλίας. Θεωρητικό πλαίσιο και εφαρμογές
Ο αναλφαβητισμός στην Ελλάδα
Αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων
Η διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
Η μέθοδος project
Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην Ελλάδα
Β. Σουχομλίνσκι, το σχολείο της χαράς
Οι εξισλαμισμοί της Μικράς Ασίας και οι κρυπτοχριστιανοί του Πόντου
Η oδύσσεια του διδασκαλικού επαγγέλματος
Η αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία ως πρόβλημα της νεοελληνικής εκπαίδευσης
Αλέξανδρος Π. Δελμούζος
Κράτος πρόνοιας και εκπαίδευση
Το κίνημα της προοδευτικής εκπαίδευσης
Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης
© 2024 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^