Ξωχέλλης Παναγιώτης Δ.

Ξωχέλλης Παναγιώτης Δ.
Ο Παναγιώτης Δ. Ξωχέλλης υπήρξε καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου και από το 1975 είναι καθηγητής της Παιδαγωγικής στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα και η συγγραφική του δραστηριότητα εστιάζονται στη διδακτική έρευνα, στην εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και σε θέματα εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.
Βιβλιογραφία
Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και εκπαιδευτική πολιτική
Κομβικοί σταθμοί στην ιστορία της εκπαίδευσης
Παιδαγωγική και εκπαίδευση σήμερα
Ο εκπαιδευτικός στον σύγχρονο κόσμο
Σχολική παιδαγωγική
Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος
Η διδασκαλία της ιστορίας στο γυμνάσιο και το λύκειο
Συμμετοχή
Η παιδαγωγική του γραμματισμού με βάση τα κειμενικά είδη
Διαπροσωπικές σχέσεις διευθυντή και εκπαιδευτικών και θεωρίες διοίκησης
Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Πάολο Φρέιρε 1921-1997
Παιδαγωγική και εκπαίδευση σήμερα
Ο Αλέξανδρος Δελμούζος και η σχολική πράξη
Η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού
Φεμινιστική παιδαγωγική
Η αρχαία ελληνική θεματογραφία στο λύκειο
Λεξικό της παιδαγωγικής
Αποτελεσματικά σχολεία και εκπαιδευτικοί
Σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ιστορίας
Η κοινοτική διάσταση στην εκπαίδευση
Η διαπολιτισμική διάσταση στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών
Ο εκπαιδευτικός στον σύγχρονο κόσμο
Οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών
Η επικοινωνιακή προσέγγιση στα εγχειρίδια της αγγλικής γλώσσας του ελληνικού δημοτικού σχολείου
Οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Ανθρωπιστική παιδεία και τεχνική εκπαίδευση
Η εικόνα των Ελλήνων στα αναγνωστικά του δημοτικού σχολείου της Τουρκίας
Η εξέλιξη των εκπαιδευτικών
Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη
Η διοίκηση του σχολείου και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
Σχολική παιδαγωγική
Κράτος πρόνοιας και εκπαίδευση στην Ελλάδα 1974-1997
Ο ρόλος του προϊσταμένου διεύθυνσης και γραφείου εκπαίδευσης
Ανάπτυξη και αξιολόγηση των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών ενηλίκων
Δημιουργικότητα και σχολικές επιδόσεις μαθητών γυμνασίου
Ιστορία και γεωγραφία στην πρώτη σχολική ηλικία
Ιστορική αναδρομή της εικονογράφησης των παιδικών και σχολικών βιβλίων
Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
Η αξιολόγηση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα
Ενιαίο σχολείο και εκπαιδευτικοί
Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος
Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία
Η διδασκαλία της ιστορίας στο γυμνάσιο και το λύκειο
Γλωσσικές προκαταλήψεις εκπαιδευτικών
Η φυσική αγωγή στην ελληνική μέση εκπαίδευση 1862-1990 και ιδρύματα εκπαίδευσης γυμναστών 1882-1982
Προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος
Παρατήρηση διδασκαλίας. Θεωρητικό πλαίσιο και εφαρμογές
Εμπειρίες και απόψεις μαθητών και φοιτητών σχετικές με το μάθημα της ιστορίας
Ο αναλφαβητισμός στην Ελλάδα
Αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων
Η διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
Η μέθοδος project
Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην Ελλάδα
Β. Σουχομλίνσκι, το σχολείο της χαράς
Η oδύσσεια του διδασκαλικού επαγγέλματος
Η αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία ως πρόβλημα της νεοελληνικής εκπαίδευσης
Αλέξανδρος Π. Δελμούζος
Κράτος πρόνοιας και εκπαίδευση
Το κίνημα της προοδευτικής εκπαίδευσης
Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης
© 2024 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^