Βοσνιάδου Στέλλα

Βοσνιάδου Στέλλα
Η Στέλλα Βοσνιάδου είναι καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας στο Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης του Πανεπιστημίου Αθηνών, πρόεδρος του Διαπανεπιστημιακού-Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών "Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη" και διευθύντρια του "Εργαστηρίου Γνωσιακής Επιστήμης και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας" του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει σπουδάσει Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο Brandeis και Ψυχολογία στα Πανεπιστήμια Columbia και Clark των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων και επιστημονικών εργασιών στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.
Βιβλιογραφία
Νόηση και μάθηση υπό το πρίσμα της εννοιολογικής αλλαγής
Εισαγωγή στην Ψυχολογία (επίτομο)
Εισαγωγή στη Ψυχολογία [1]
Σπουδές φύλου
Παιδιά, σχολεία και υπολογιστές
Γνωσιακή ψυχολογία
Συμμετοχή
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Ψυχολογία
Θέματα Γνωσιακής Ψυχολογίας
Η ζώνη εγγύτερης ανάπτυξης στη θεωρία του L.S. Vygotsky
Τα παιδιά κάνουν μαθηματικά
Εισαγωγή στη Ψυχολογία [1]
Για τη μάθηση
Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις σύγχρονες τεχνολογίες
Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις σύγχρονες τεχνολογίες
Παιδιά, σχολεία και υπολογιστές
Γνωσιακή επιστήμη
Αυτισμός
Η σκέψη των παιδιών
Η σκέψη των παιδιών
Κοινωνική ανάπτυξη
Κοινωνική ανάπτυξη
Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών
Παρατηρώντας και καταγράφοντας τη συμπεριφορά των παιδιών
Νους στην κοινωνία
Νους στην κοινωνία
Νους στην κοινωνία
Αναπαραστάσεις του φυσικού κόσμου
Η ψυχολογία των μαθηματικών
Η ψυχολογία των μαθηματικών
Η ψυχολογία των μαθηματικών
Εισαγωγή στην Ψυχολογία #2
Εισαγωγή στην Ψυχολογία #2
Γνωσιακή ψυχολογία
Η εγκατάλειψη του σχολείου
Η εγκατάλειψη του σχολείου
Τα παιδιά και η έννοια των αριθμών
Τα παιδιά και η έννοια των αριθμών
Γλώσσα και ομιλία
Γλώσσα και ομιλία
Ο κοινωνικός κόσμος του παιδιού
Ο κοινωνικός κόσμος του παιδιού
Πώς να δημιουργήσουμε ένα έθνος από αναγνώστες
Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικο-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο
Γλώσσα
Γλώσσα
© 2021 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^