Kotler Philip

Kotler Philip
O Philip Kotler είναι διακεκριμένος καθηγητής διεθνούς μάρκετινγκ στο J. L. Kellogg Graduate School of Management του Northwestern University. Πήρε το πτυχίο Master s στο University of Chicago και το διδακτορικό του στο ΜΙΤ, και τα δύο στον τομέα των οικονομικών. Ο Δρ. Kotler είναι συγγραφέας του βιβλίου "Marketing, management: Analysis, planning, implementation and control (εκδόσεις Prentice Hall). Έχει γράψει πολλά άλλα πετυχημένα βιβλία και πάνω από 100 άρθρα για διάφορα κορυφαία επιστημονικά έντυπα. Είναι ο μόνος συγγραφέας που του απονεμήθηκε τρεις φορές το βραβείο Alpha Kappa Psi για το καλύτερο άρθρο της χρονιάς στο Journal of Marketing. Ο Δρ. Kotler έχει τιμηθεί με πολλές σημαντικές διακρίσεις που μεταξύ άλλων είναι το βραβείο Paul D. Converse Award της American Marketing Association, για εξέχουσα συμβολή στην επιστήμη του μάρκετινγκ καθώς και το βραβείο Stuart Henderson Britt Award ως μάρκετερ της χρονιάς.
Βιβλιογραφία
H2H Μάρκετινγκ
H2H Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ
Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας
Marketing 3.0
Χάος: Οι επιχειρήσεις στην εποχή των αναταράξεων
Εισαγωγή στο Marketing
Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Mάρκετινγκ - Μάνατζμεντ (12η Αμερικανική έκδοση)
Τα 10 θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ
Ο Κότλερ για το marketing
© 2024 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^