Μπάλτας Γεώργιος

Μπάλτας Γεώργιος
Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Κατέχει διδακτορικό δίπλωμα στο μάρκετινγκ από το University of Warwick της Μεγάλης Βρετανίας. Διετέλεσε λέκτωρ στο Warwick Business School. Διδάσκει επίσης στο MSc in Economic and Management Sciences του Mediterranean Agronomic Institute of Chania και είναι σύμβουλος-καθηγητής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται στην αναλυτική προσέγγιση του μάρκετινγκ και περιλαμβάνουν προχωρημένες μεθόδους έρευνας αγοράς, μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων, μοντέλα επιστημονικού μάρκετινγκ, μοντέλα για δεδομένα ραβδωτού κώδικα, και εφηρμοσμένη ανάλυση ζήτησης. Έχει δημοσιεύσει εκτενέστατα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, στα οποία περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το Decision Sciences, Journal of Advertising Research, Journal of Business Research, European Journal of Marketing, Industrial Marketing Management, Journal of the Market Research Society, Applied Economics, Journal of the Operational Research Society, International Journal of Retail and Distribution Management, Marketing Intelligence and Planning, Europen Journal of Operational Research, Journal of Brand Management, και το Journal of Product and Brand Management. Πλήθος εργασιών του έχει δημοσιευθεί σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων με σύστημα κριτών, όπως τα European Marketing Academy Conference και Academy of Marketing Conference. Οι δημοσιεύσεις του αναφέρονται σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, στα οποία περιλαμβάνονται, μεταξύ πολλών άλλων, τα Journal of Retailing, Journal of Marketing, Mathematical Social Sciences, Journal of the Operational Research Society, και Applied Economics. Διακρίθηκε με βραβεία καλύτερου άρθρου και διετέλεσε κριτής επιστημονικών μελετών που υποβάλλονται προς δημοσίευση στα διεθνή επιστημονικά περιοδικά International Journal of Research in Marketing, Decision Sciences, Journal of the Operational Research Society, European Journal of Marketing, European Journal of Operational Research, και στην European Marketing Academy. Οι έρευνές του έχουν υποστηριχθεί από το ΙΚΥ, το Warwick Business School Research Bureau, το Κέντρο Έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και το Marketing Science Institute, USA. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και της European Marketing Academy.
Βιβλιογραφία
Επιχειρησιακή αναλυτική και ποσοτικά υποδείγματα μάρκετινγκ και διαδικτύου
Συμπεριφορά Καταναλωτή (2η έκδοση)
Μάρκετινγκ λιανικού και χονδρικού εμπορίου
Διοίκηση δικτύων διανομής και logistics
Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ
© 2024 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^