Κασσωτάκης Μιχάλης Ι.

Κασσωτάκης Μιχάλης Ι.
Ο Μιχ. Κασσωτάκης, γεννήθηκε το 1946 στην Κρήτη. Σπούδασε Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Επιστήμες της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης, του οποίου είναι και διδάκτορας. Υπηρέτησε ως Βοηθός και Επιμελητής της Τακτικής Έδρας της Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 1982 εκλέχτηκε Καθηγητής της Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης στο οποίο υπηρέτησε μέχρι το 1990. Από τότε μέχρι σήμερα υπηρετεί ως Καθηγητής της Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Χρημάτισε Πρόεδρος του Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Επιστημών και Κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και Πρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Υπήρξε μέλος των Επιτροπών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης και του ΟΟΣΑ, καθώς και πολλών Εθνικών Επιτροπών Παιδείας και Ομάδων Εργασίας για θέματα εκπαίδευσης. Είναι αντεπιστέλλον μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Γραμμάτων, Τεχνών και Επιστημών και συμμετέχει σε διάφορες επιστημονικές εταιρείες. Διαθέτει πλούσιο συγγραφικό και ερευνητικό έργο, το οποίο επικεντρώνεται σε θέματα Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Διδακτικής Μεθοδολογίας, καθώς και στην ανάλυση διαφόρων πτυχών της Ελληνικής Εκπαίδευσης. Για το έργο του και τη συμβολή στην Ελληνική Εκπαίδευση έχει τιμηθεί από διάφορες επιστημονικές εταιρείες και άλλους φορείς.
Βιβλιογραφία
Στο φως των στοχασμών και των ονείρων
Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και εκπαιδευτική πολιτική
Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών
Εκπαίδευση και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση: Ιστορικο-συγκριτικές προσεγγίσεις
Μάθηση και διδασκαλία
Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών
Συγκριτική Παιδαγωγική
Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών
Παιδεία: Προκλήσεις της εποχής μας και μελλοντικές εξελίξεις
Συμμετοχή
Παιδεία: Προκλήσεις της εποχής μας και μελλοντικές εξελίξεις
Η σχολική τάξη
Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός
Δοκιμασία δεξιοτήτων
Κοινωνικοποίηση και εκπαιδευτικές ανισότητες
Η εγκατάλειψη της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και παράγοντες που σχετίζονται μ  αυτήν
Έλληνες δάσκαλοι
Θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας
Η σωκρατική στρατηγική διδασκαλίας-μάθησης
Περεστρόικα και εκπαίδευση
© 2024 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^