Βασιλού - Παπαγεωργίου Βάσω

Βασιλού - Παπαγεωργίου Βάσω
Καθηγήτρια-Σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Η Βάσω Βασιλού-Παπαγεωργίου σπούδασε Φιλοσοφία και Παιδαγωγική στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας και είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στις Επιστήμες της Αγωγής. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε ζητήματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Συγκριτικής Εκπαίδευσης, Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιστημονικής Ενωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού Εκπαίδευση Ενηλίκων. Διδάσκει στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Σπουδές στην Εκπαίδευση -θεματική ενότητα "Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση"-, και έχει δημοσιεύσει βιβλία και άρθρα σχετικά με τις Επιστήμες της Αγωγής.
Βιβλιογραφία
Από το κοντύλι στον υπολογιστή
Συμμετοχή
Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης
Κατανοώντας την εκπαίδευση
Εγώ τα ξέρω όλα για τη μαμά μου
Εγώ τα ξέρω όλα για τη δασκάλα μου
Έρευνα και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και την Ψυχολογία
Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας
Επιστήμες της εκπαίδευσης
Σχολικά εγχειρίδια
Γνώση και εργασία
Παγκοσμιοποίηση και εκπαιδευτική πολιτική
Τα μοντέλα της αξιολόγησης
Η βιολογική γνώση στην παιδική ηλικία
Οι μαθηματικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση και η διδασκαλία τους
Κοινωνιολογία του σχολείου
Θέματα διδακτικής φυσικών επιστημών
Νέες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία
Μεθοδολογία δραστηριοτήτων φυσικών επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση
Η ομαλή μετάβαση των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό και η προσαρμογή τους στην Α´ τάξη
Εκπαίδευση και κοινωνικές ανισότητες
Αναπτυξιακές θεωρίες και αναπηρία
Εισαγωγή στις επιστήμες της εκπαίδευσης
Θεωρία και πράξη στην περιβαλλοντική εκπαίδευση
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών
Οι σκοποί της εκπαίδευσης
Προσφορά και ζήτηση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Γραμματισμός και συνειδητοποίηση
© 2022 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^