Κόκκινος Γιώργος

Κόκκινος Γιώργος
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1960. Είναι επίκουρος καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Είναι συγγραφέας των βιβλίων: α. "Η φασίζουσα ιδεολογία στην Ελλάδα. Η περίπτωση του περιοδικού "Νέον Κράτος" (1973-1941)", Παπαζήσης, Αθήνα 1989, β. "Ο πολιτικός ανορθολογισμός στην Ελλάδα. Το έργο και η σκέψη του Νεοκλή Καζάζη (1849-1936)", Τροχαλία, Αθήνα 1996, γ. "Από την Ιστορία στις ιστορίες. Προσεγγίσεις στην ιστορία της ιστοριογραφίας, την επιστημιολογία και τη διδακτική της Ιστορίας", Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 1998, δ. "Αναζητώντας την Ευρώπη. Οι αντινομίες της ευρωπαϊκής πολιτικής κουλτούρας και η ιδέα της ευρωπαϊκής ενοποίησης", Μεταίχμιο, Αθήνα 2000, ε. Είναι επίσης μέλος της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου ιστορίας (επιλογής) της Α Λυκείου: "Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός και οι ρίζες του", ΟΕΔΒ, Αθήνα 1998 και υπεύθυνος της συγγραφικής ομάδας του νέου σχολικού βιβλίου "Ιστορίας γενικής παιδείας της Γ λυκείου", εκδόσεις Μεταίχμιο, Αθήνα 2000. Αρθρα και βιβλιοκρισίες του έχουν δημοσιευθεί στα περιοδικά Μνήμων, Σύγχρονα Θέματα, Θεωρία και Κοινωνία, Φιλολογική κ.ά. Η επιστημονική του δραστηριότητα αφορά στην ιστορία των πολιτικών ιδεών τον 19ο και τον 20ο αιώνα, στη διδακτική της ιστορίας, στην ιστορία των αντιλήψεων για το σώμα και τη σωματική αγωγή και στην ιστορία της εκπαίδευσης.
Βιβλιογραφία
Η ματαιωμένη ουτοπία
Η διδακτική της ιστορίας στην Ελλάδα και η έρευνα στα σχολικά εγχειρίδια
Ιστορία της Πανεπιστημιακής κπαίδευσης
Πρίσματα ευρωπαϊκής ιστορίας
Προσεγγίζοντας το Ολοκαύτωμα στο ελληνικό σχολείο
Επιστήμη, ιδεολογία, ταυτότητα
Αναζητώντας την Ευρώπη
Συμμετοχή
Διδάσκοντας ιστορία για το συλλογικό αγαθό
Η ματαιωμένη ουτοπία
Η διδακτική της ιστορίας στην Ελλάδα και η έρευνα στα σχολικά εγχειρίδια
Νέες τεχνολογίες και επιστήμες της αγωγής
Προσεγγίζοντας το Ολοκαύτωμα στο ελληνικό σχολείο
Εκπαιδεύοντας αναγνώστες ιστορίας
Προσεγγίζοντας την ιστορική εκπαίδευση στις αρχές του 21ου αιώνα
Προσεγγίζοντας την ιστορική εκπαίδευση στις αρχές του 21ου αιώνα
Η διαθεματικότητα στο σύγχρονο σχολείο και η διδασκαλία της ιστορίας με τη χρήση πηγών
Τι σημαίνει διδασκαλία της ιστορίας;
Αυτοψία
Επιστήμη, ιδεολογία, ταυτότητα
Τα παιδιά και η ιστορία
© 2022 PROSPERUS Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
  ^